Login
Listas Bibliográficas - 0
Ajuda
Entrada
Catálogo
|
Col. Especiais
|
Recursos Eletrónicos
|
O meu registo
Bem-vindo
Novidades Monografias Artigos
Periódicos Correntes
Pesquisar por:
Palavras chave
Redefinir pesquisa
A pesquisar na
Biblioteca da Assembleia da República
Informação Relacionada
Assuntos
ensino
professor
política da educação
estudante
tecnologia digital
Pesquisar no Catálogo
por Autor:
OCDE
por Título:
Positive, high-achie...
Positive, high-achieving students? : what schools and teachers can do / OECD
AUTOR(ES):
OCDE
PUBLICACAO:
Paris : OECD, 2021
COLECAO:
Talis
NOTA:
Título retirado do ecrã de título
Requisitos do sistema: Adobe Acrobat Reader
Documento integral disponível em: https://read.oecd-ilibrary.org
RESUMO:
Large-scale education surveys are a core asset for education policy making. They foster new analyses and findings about ways to improve the professionalism of teachers and school leaders, and the quality and equity of education around the world. The combination of several trends, including the increasing migration of surveys to digital devices and the technical progress made in data collection, storage and processing, are leading to unprecedented opportunities in the education sphere. Over the past two decades, the OECD Directorate for Education and Skills, together with its member and partner countries, has collected huge volumes of valid, reliable, comparable, rigorous, interpretable and policy-relevant data on teachers, school leaders and students around the world. [Da introd.]
ISBN:
978-92-64-65558-4 ( pdf )
ASSUNTOS:
ensino
;
professor
;
política da educação
;
estudante
;
tecnologia digital
AREA:
32.06 EDUCAÇÃO (Inclui ensino e organização do ensino)
Ver formato UNIMARC
Exportar registo em ISO2709
Exportar registo em MarcXchange
Exemplares
Sem informação exemplar
Assunto:
Email:
Informações e esclarecimentos
contactar
AR
© 2008 SirsiDynix Todos os direitos reservados.